15 februari 2009

Hejsan! Jag tänkte köra igång med en liten presentation av mej själv, Ina.

Jag bor i Malmö, i en liten park, i ett gultgnagt tegelhus med fin trädgård om somrarna.




































Jag har en mamma, pappa, två katter och en undulat. Min systeryster Linn bor också här, men för tillfället är hon i Canada och passar en snorunge. :)



































Jag brukar längta efter våren, och jag älskar blommiga vårklänningar.
Jag har en massa sommarbilder på datorn som är så suddiga att man inte ser vad de föreställer, men som jag inte kan ta bort för att jag vill ha kvar själva känslan.









































































Om ni skulle stöta på mej någon gång skulle jag nog se ut såhär;
(fast nog inte lika fin som på bilden, det var bara tur att jag fick det såhär bra en gång.)



















Vad mer? Jo, jag har de två underbaraste underbaringarna. På torsdag ska vi till en stor bubbla och bada!


















Jag gillar att äta godis varje dag hela veckan, att fota, särskillt katter av någon anledning och försöka vara djup. Just nu sitter jag och övar trumtakter med hjälp av att knäppa fingrarna, klappa, slå på bröstet, knäet och stampa. Likt ett dagisbarn med energiöverskott.
Jag drömmer om att skriva en bok och bli författare och jag läser ganska mycket.

Och justdet. Jag är 14 år.


































































































2 kommentarer:

snurra-hit sa...

ina det e fortfarande nt en bubbla!! och nä du e inte ful!! du e söt jag e fan avis på dej

Louise sa...

rackarns vad fina BILDER du tar! jag älskar den med munnen i munnen och den när du ligger i hängmattan för den ser helt gammal ut lixom. och bilderna på dina blomklänningar för du e så söt! och klänningrna e underbara!! puss älsk!